Bogholderi

BOGHOLDERI &

ADMINISTRATION

Bogholderi & Administration

Få hjælp til bogføringen og/eller administration i firma eller forening.


Mangler du, din virksomhed eller forening hjælp til bogføringen eller administration, så står vore kompetente og velkvalificerede bogholdere parat til at hjælpe.

Mangler du eller din virksomhed en bogholder eller hjælp til bogføringen og/eller administrationen - f.eks. i en forening, så kan vi hjælpe.

Vi løser kort sagt alle dine administrations og/eller bogføringsopgaver - inkl. alle afregninger, moms, løn, udarbejdelse af kvartalsopgørelser og årsrapport osv.. Vore bogholdere hjælper også gerne med generelle spørgsmål og vejledning. Vore bogholdere har stor erfaring i bl.a. e-conomic, Winkas, C-5, AS400 og lign.


Med os som din bogholder kan du bl.a.:


  • Få mere tid til din virksomhed - Du står måske selv for at klare bogføringen i firmaet, men du har desværre dårligt tid til det. Så lad os hjælpe dig med bogholderiet, så du får mere tid til netop din virksomhed.


  • Undgå problemer ved bogholders sygdom - Med vores bogholderteam er du ikke afhængig af bare én bogholder. Ved sygdom overtager en kollega og ordner al nødvendig bogføring.


  • Undgå for sent afleveret momsregnskab - Kender du det? Momsregnskabet er ikke færdigt, og du kan ikke nå at få det ordnet. Med vores hjælp undgår du den situation. Vi afleverer og leverer altid til tiden, bare vi har dine papirer i god tid, så ordner vi resten.


  • Gode repræsentanter for din virksomhed – Vores medarbejdere er samvittighedsfulde, omhyggelige, stabile og gode repræsentanter for de virksomheder der samarbejdes med. Hos os er sikkerhed og tavshed en selvfølge.


Vi kan løse dine administrative opgaver, vi kan bl.a. hjælpe med:


  • Medlemsregistrering, kontingent og PBS- styring
  • Oprettelse af medlemskort
  • Klargøring af materiale til bestyrelsesmøder, kopieringsopgaver
  • Indkaldelse til møde
  • Administration af breve og post
  • Telefonpasning



Kontakt os allerede idag, så ser vi på dit behov for en bogholderi- og/eller administrations løsning.


Bogholderi & Administration

 

De fordele, vores kunder har hos os er bl.a.:


  • En samarbejdspartner, der er fleksibel og ansvarsbevidst
  • Personlig kontakt med bogholder
  • En individuelt tilpasset bogføringsløsning, som netop imødekommer dine behov
  • Kompetente og velkvalificerede medarbejdere med mange års erfaring
  • Fast lav timepris på kr. 325,- ekskl. moms pr. time.
  • Prisen er aftalt på forhånd, idet vi aftaler et maksimalt timeforbrug, før vi går igang

Lad os hjælpe dig

 

Kontakt os allerede idag, så ser vi på dit behov for en Adm. eller bogførings løsning.


Kontakt vores bogholderi

  • E-mail: bogholderi@topvirk.dk
  • Telefon +45 93 20 81 80

Telefontid - Bogholderi:

Mandag-Fredag 8:00-12:00.

FÅ ET UFORPLIGTENDE

TILBUD PÅ

BOGHOLDERI

OG/- ELLER

ADMINISTRATION

Topvirk er en socialøkonomisk virksomhed, der bl.a. beskæftiger mennesker, der er bevilget et fleksjob. Så når du bruger Topvirk, er du socialt ansvarlig og du styrker dermed det rummelige arbejdsmarked og din CSR-Profil.

Fleksible Løsninger

 

Vi specialiserer os i at finde individuelle løsninger til dig eller din virksomheds behov. Har du brug for hjælp til en opgave, også selvom den ikke står beskrevet her på siden. 

Så kontakt os og hør om vi kan hjælpe.

Kontakt Os



Topvirk

Perspektivvej 2

9900 Frederikshavn


Telefon: (0045) 72 62 90 00

Copyright @ All Rights Reserved | Topvirk Cvr.: 34107998 | Sitemap | Kontakt Os